آزیتا خوشگله

دختر تنها

آزیتا خوشگله

دختر تنها

داستان کوتاه + خنده دار(نظر یادتون نره.حتی یک کلمه)

یک بنده خدایی، کنار اقیانوس قدم میزد و زیر لب، دعایی را هم زمزمه میکرد. نگاهى به آسمان آبى و دریاى لاجوردی و ساحل طلایى انداخت و گفت :
- خدایا ! میشود تنها آرزوى مرا بر آورده کنى ؟
ناگاه، ابرى سیاه، آسمان را پوشاند و رعد و برقى در گرفت و در هیاهوى رعد و برق، صدایى از عرش اعلى بگوش رسید که میگفت :
- چه آرزویى دارى اى بنده ى محبوب من ؟
مرد، سرش را به آسمان بلند کرد و ترسان و لرزان گفت :
- اى خداى کریم ! از تو مى خواهم جاده اى بین کالیفرنیا و هاوایی بسازى تا هر وقت دلم خواست در این جاده رانندگى کنم !
از جانب خداى متعال ندا آمد که :
- اى بنده ى من ! من ترا بخاطر وفادارى ات بسیار دوست میدارم و مى توانم خواهش ترا بر آورده کنم، اما، هیچ میدانى انجام تقاضاى تو چقدر دشوار است ؟ هیچ میدانى که باید فرمان دهم تا فرشتگانم روى اقیانوس آرام را آسفالت کنند ؟ هیچ میدانى چقدر آهن و سیمان و فولاد باید مصرف شود ؟ من همه ى اینها را مى توانم انجام بدهم، اما، آیا نمى توانى آرزوى دیگرى بکنى ؟
مرد، مدتى به فکر فرو رفت، آنگاه گفت :
- اى خداى من! من از کار زنان سر در نمى آورم ! میشود به من بفهمانى که زنان چرا می گریند؟ میشود به من بفهمانى احساس درونى شان چیست ؟ اصلا میشود به من یاد بدهى که چگونه مى توان زنان را خوشحال کرد؟
صدایی از جانب باریتعالى آمد که : اى بنده من ! آن جاده اى را که خواسته اى، دو بانده باشد یا چهار بانده ؟
نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 23 فروردین 1388 ساعت 00:04 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

هستی پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 16:04

ممنون
واقعا جالب بود
امان از دست ما خانم ها!

ماریه دوشنبه 25 آبان 1388 ساعت 11:03

جالب بود عزیزم

asghar khepel شنبه 30 آبان 1388 ساعت 20:19

mavad toop har ki mikhad zang bezane befrestam 09382318481

کلفت خان شنبه 26 دی 1388 ساعت 20:33

سلام امروز میخوام براتون یه بازی جذاب رو معرفی کنم که خیلی جالبه
در اوایل خیلی مسخره به نظر میاد ولی بعدا مطمئنم وقتی این بازی رو یاد گرفتید
دیگه دوست ندارید از پای کامپیوتر بلند شید این بازی تحت وب هست
و شما میتونید با هزاران نفر از هموطنان خود این بازی رو دنبال کنید
در اول رئیس دهکده کوچک هستید ولی این شما هستید که سرنوشت مردمان خود را
رغم میزنید شما میتوانید در این بازی به دهکده هایی که کنار شما هستند
حمله کنید و منابع آن ها را برای خود ببرید ویا میتوانید با آنها دوست شوید
و به هم کمک کنید در این بازی شما میتوانید به یک اتحاد روید و یا یک اتحاد بزنید
شاید بعضی از شماها بگوئید ما که بازی را بلد نیستیم از کجا یاد بگیریم نگران نباشید
وقتی وارد بازی میشوید یک عکس در کنار سمت چپ صفحه وجود دارد با کلیک بر روی
آن عکس یک صفحه باز میشود که چند گزینه دارد شما گزینه وظیفه اول!را انتخاب کنید
و وظایفی که او بر شما محول میکند را انجام دهید خود به خود یاد میگیرید در این
مدت چیز دیگری نسازید و فقط کار هایی که او میگوید انجام دهید
برای ثبت نام از لینک زیر استفاده کنید راستی تا یادم نرفته بگویم که در سرور
speed
ثبت نام کنید.

برای ثبت نام وقتی وارد صفحه این لینک میشوید یک منو در سمت راست صفحه وجود دارد که یکی از
این گزینه ها ثبت نام است در آنجا میتوانید ثبت نام کنید
لینک :
http://www.travian.ir/?uc=irx_20208

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد